Dienstverlening en contact

Voor de dienstverlening rond het beschikbaar stellen van data van Rijkswaterstaat hanteren we vastgestelde servicelevels. Hiermee willen we u zo goed mogelijk van dienst zijn. Heeft u toch vragen of specifieke wensen, dan kunt u contact met ons opnemen.

Servicelevels

Rijkswaterstaat garandeert een beschikbaarheid van de ontsloten datasets van 95% van de tijd, binnen kantoortijden Nederlandse tijd (ma-vr, 7:30-18:00u).

Deze beschikbaarheid wordt bepaald op basis van de lokale infrastructuur aan de serverzijde. Het publieke internet en de lokale infrastructuur aan de gebruikerszijde vallen buiten de scope voor het vaststellen van de beschikbaarheid.

Contact

Bent u op zoek naar specifieke data die u met behulp van deze site niet heeft kunnen vinden of heeft u een algemene datavraag, dan kunt u contact met ons opnemen via het Contactformulier Servicedesk Data.

Uw vraag wordt door de Servicedesk Data in behandeling genomen en afgehandeld of doorgestuurd naar de speciale behandelaarsgroep binnen de dienst.


Servicedesk Data

Op werkdagen is de Servicedesk Data telefonisch bereikbaar tussen 9.00-12.00 uur en tussen 13.00-16.00 uur.

Contact